خانه » همایش ها و کارگاه ها » همایش بزرگ یوگا ( شهر ساری)
همایش بزرگ یوگا ( شهر ساری)

همایش بزرگ یوگا ( شهر ساری)

همایش بزرگ یوگا سلامت جسم و جان

با سخنرانی چهره ماندگار ایران زمین پرفسور دکتر محمود ساعتچی
روز پنجشنبه ١٣٩۴/١٠/١٠ ساعت ١۵:٣٠
مکان: سالن هلال احمر شهر ساری واقع در بلوار امام رضا
همراه با قرعه کشی جوایز ویژه

آکادمی یوگا مازندران

http://www.yogaacademy.ir/

۱۷ نظر

  1. عالی بود…..
    ممنون از زحماتی که کشیدین.

    • آکادمی یوگا مازندران

      سپاس ، پاینده باد شادی پاینده باد سلامتی و پاینده باد خانواده بزرگ آکادمی یوگا مازندران که شرمنده مهر و محبت همه دوستان هستیم.

  2. تمامی زحماتی که جهت برگزاری همایش انجام شد جای تقدیر و تشکر دارد.ولی همیشه اشکالات هرچند کوچک چهره خودت را نشان میدهند.چه رسد به اشکال بزرگی که نام استاد برتر سرکار خانم سیده فاطمه نعیمی به اشتباه نوشته شد.ولی حتی در آن همایش هم اشاره ای به موضوع نشد.و حالا که عکسهای اساتید در حال دریافت لوح تقدیر را مشاهده میکنیم.باز هم متاسفانه فقط عکس ایشان مشاهده نمیشود.متاسفانه تهیه کننده تیزر و عکاس با توجه به سوابق و تجربیات شان به برخی نکات توجه لازم و کافی نداشتند.البته اینها چیزی از ارزشهای سید بزرگوار استاد گرامی سرکارخانم سیده فاطمه در قلبهای ما کم نمیکند.بزرگی ایشان همیشه در قلبهای مان جای دارد.

  3. درود . همایش خیلی بود . تو هر همایشی یه سری چیزا اتفاق می افته . اما این همایش بسیار منظم و با احترام و با موج مثبت برگزار شد . به جای تشکر این حرفها واقعا زننده ست . استاد برتر خیلی جالبه پس بقیه اساتید به جز ایشون پست تر هستند.. واقعااز اظهار نظر و دیدگاه شما تاسف خوردم .

  4. حسن آقا پس نتیجه میگیریم هر چیزی که به مذاق جناب عالی خوش نیامد پس آن چیز حتما بد است . و هر اشکالی که به دید شما اشکال آمد.پس نتیجه میگیریم بزرگ است چون شما تفکر برتری جویانه نسبت به بقیه دارید . ببخشید بی پرده حرف میزنم اول نمی خواستم جوابتون رو بدم اما اینقدر بی محابا توهین و به قول خودتون منتقدانه حرف زدین که آدم حس می کنه استاد برتر شما چیزی از یوگا و اخلاق یوگایی به شما نیاموخته است .کمی در گفتار مواظب باشید شاگردانی چون شما و یا طرفدارانی چون شما شخصیت استاد رو به عینه نشون خواهند داد که به شاگردانشان چه چیزی آموخته اند…و سعی کنید از طرف ایشان (‌منظور سرکار خانم نعیمی ) مواضع خودتون رو اعلام نکنید.خانم نعیمی در همایش و با کلیپی که از ایشان پخش شد و با حرف هایی که زدن شناختم . ایشون خیلی بیشتر از این حرف هایی که شما می گید بودن . لطفا شخصیت ایشان را خراب نکنید .

  5. محمد عباس زاده

    تشکر از همایش خوبتون . خیلی چیز ها یاد گرفتم . حسن آقا خواهش می کنم برای تعریف از یک نفر اون و خرابش نکنین .من به ایشون کاری ندارم در پیشگاه خداوند همه برابر هستیم و در زمینه هایی توانایی داریم و این برتری نیست . همونطور که می دونید دست روی دست بسیاره . پس حتما بهتر از ایشون هم هستن پس به اونها باید بگیم برترین برترین ها؟؟ برتر از همه برتر ها ؟؟؟ … خیلی حرفهات یوگایی نیست .اگر از شاگردهای ایشان هستین پس کمی رفتار یوگایی داشته باشید بد نیست .
    از همه دست اندر کاران تشکر می کنم و از زحمات بی دریغشان مچکرم . جلسه اگر نقد داشت تعریف های زیادتری هم داشت که خیلی ها دیدن .

  6. با تشکر از آقای ابوطالبی و پرسنل خوب و زحمت کش همایش عالیییی برگزار شد موفق باشید.

  7. آکادمی یوگا مازندران

    عرض سلام و احترام خدمت خانواده بزرگ آکادمی یوگا مازندران
    برداشت از موضوعات آزاد است از مربیان و پرسنل خوب آکادمی یوگا مازندران من جمله سرکار خانم نعیمی بابت زحمات بی دریغشان جهت توسعه سلامت جسم و جان که همانا هدف تاسیس آکادمی یوگا مازندران بوده تقدیر و تشکر میکنیم .
    غیر از ذات پاک الهی هیچ کار و عملی کامل نیست . ما نیز حتما کاستی هایی داشته ایم . تلاش ما در هر چه بهتر برگزار کردن این مهم بود و رضایت دوستان بالاترین پاداش ماست. یوگا به معنا اتحاد است. دوستان را به آرامش و اتحاد و پرهیز از حاشیه دعوت میکنیم . سپاس از بذل لطف و محبت دوستان شاد و پایدار باشید.

  8. همایش خیلی خوبی بود.ممنون از زحماتی که برای برپایی این همایش کشیدین.
    خداقوت همتون

  9. همایش خوبی بود
    مرسی

  10. سلام خسته نباشین
    من خیلی از همایشارو میرم اما همایشی که شما برگزار کردین
    با تمام همایشا فرق داشت.عالی بود.
    بخصوص با سخنرانی گرم پرفسور ساعتچی عزیز….
    همگی خسته نباشین….

  11. عاااااااااااالی بوووود

  12. سلام به همتون و عرض خسته نباشید

    همایش خیلی خوب بود فقط خواهش میکنم دفعه ی بعد یوگاش رو بیشتر کنید. ممنونم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*