اتاق ماساژ

معرفی اتاق ماساژ

آرامش جسم و روان آرزوی هر انسانی است

این یک واقعیت است آرامش جسم و روان آرزوی هر انسانی است آکادمی یوگا مازندران  شمارا به این آرزو نزدیک می کند    انجام انواع خدمات ماساژ به سبک تایلندی و چینی آکادمی یوگامازندران  ادامه مطلب »

ماساژ چینی (Guasha)

ماساژچینی از راه های مختلفی چون افزایش جریان خون، در درمان کشیدگی، خشکی و گرفتگی عضلات نقش به سزایی دارد. بررسی ها نشان می دهد که ماساژ چینی سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده، باعث تولید گلبول سفید می شود. این روش باعث آرامش انرژی ذهنی می گردد. همچنین باعث می شود تا شما در کار خود فعال تر و موثر تر عمل کنید. ماساژچینی شیوه ای است که روی مجراهای اصلی و فرعی انرژی حیاتی و رگ ها و نقاط مناسب بدن برای طب سوزنی و محل های معین انجام می شود و با انجام آن از ابتلا به بیماری ها جلوگیری و به سالم سازی بدن کمک می شود.   آکادمی یوگا مازندران  http://www.yogaacademy.ir/ ادامه مطلب »

ماساژ بدن

 چه کسی دوست ندارد که ماهیچه هایش را ورز دهند و با ماساژ به بالاترین میزان آرامش دست پیدا کند؟ ماساژ در همه جای دنیا جزء نرمش های آرام بخش به حساب می آید و همه کشورها در حال ارتقاء آن هستند و رفته رفته این نرمش در حال وارد شدن به چرخه سلامتی انسان است. فایده ماساژ _ماساژ دردهای عضلانی را کاهش میدهد. _ماساژ باعث تسکین عصبانیت و افسردگی میشود. _ماساژ باعث بهتر خوابیدن میشود. جهت هماهنگی با شعب اکادمی یوگا مازندران تماس بگیرید. ۳۳۳۲۰۶۳۰ ۳۳۲۰۵۸۸۵ ادامه مطلب »