خانه » مقاله ها » مقاله های یوگا » فعالسازی چاکرای هفتم
فعالسازی چاکرای هفتم

فعالسازی چاکرای هفتم

بیایید درباره به توازن رساندن چاکرای تاج صحبت کنیم. راه‌های زیادی برای فعالسازی چاکرای تاج وجود دارد. یادتان باشد که فعالسازی چاکرای تاج می‌تواند فعال بودن جریان انرژی در باقی چاکراهای اصلی را تضمین کند. اما توجه به این نکته بسیار مهم است که بدانید قبل از به تعادل رساندن چاکرای هفتم، باید به فعالسازی چاکرای ریشه اهمیت دهید. پس سعی کنید برای پاکسازی و به تعادل رساندن چاکراهای اصلی بدن، از چاکرای اول شروع کنید.

یوگا

یوگا انجام دهید.سعی کنید حین انجام تمرینات یوگا، از تکرار مانترای OM غافل نشوید. این مانترا بهترین گزینه برای فعالسازی چاکرای تاج است.

با طبیعت آشتی کنید

طبیعت‌گردی یکی از بهترین روش‌های فعالسازی چاکرای هفتم است. البته این گزینه تقریباً برای فعالسازی همه انواع چاکراها به کار می‌رود. سعی کنید به طبیعت متصل شوید. در جنگل یا کوهستان قدم بزنید و به صدای طبیعت گوش کنید. خودتان را جزیی متصل به کل طبیعت بدانید و از این حس سرشار از لذت شوید.

آرزوهایتان را ثبت کنید

به احساساتتان بها بدهید. بدانید اگر رؤیایی در سر دارید، حتماً توان رسیدن به آن را دارید. آن‌ها را جایی ثبت کنید. دفتری را به ثبت رؤیاها، آرزوها و احساسات اختصاص دهید و همیشه در آن احساساتتان را یادداشت کنید.

رنگ درمانی

اگر قصدتان فعالسازی چاکرای هفتم است،سفید بپوشید. رنگ سفید و رنگ بنفش ارتباط عمیقی با چاکرای تاج دارد. در محیط کار یا اتاق خوابتان از این دو رنگ استفاده کنید و حتماً بین لباس‌هایتان، یکی دو دست لباس سفید و بنفش داشته باشید.

سنگ درمانی

توصیه می‌شود از سنگ‌هایی استفاده کنید که در آن‌ها از رنگ سفید و بنفش استفاده‌شده است. احتمالاً بدانید از چه سنگ‌هایی حرف می‌زنم. کریستال‌های کوارتز، الماس و آمتیست از سنگ‌هایی هستند که برای فعالسازی چاکرای تاج مفیدند.

 

بازنشر : آکادمی یوگا مازندران

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*