خانه » مقاله ها » مقاله های عمومی » کاسه تبتی چیست؟
کاسه تبتی چیست؟

کاسه تبتی چیست؟

کاسه های آواز تبتی نوعی زنگ است که در هنگام نواختن مرتعش شده و صدایی غنی و عمیق ایجاد می کند. کاسه آواز تبت که به کاسه آواز یا کاسه هیمالیا نیز معروف است ، گفته می شود که آرامش را تقویت می کند و خواص درمانی قدرتمندی را ارائه می دهد.

کاسه های تبت با آلیاژهایی ساخته می شوند که معمولاً از پنج تا هفت فلز گرانبها هستند که به سیارات کهکشان ما متصل می شوند: سرب (زحل) ، قلع (مشتری) ، آهن (مریخ) ، مس (زهره) ، جیوه (عطارد) ، نقره (ماه) و طلا (خورشید).

بسیاری از طرفداران ادعا می کنند که ارتعاشات کاسه تبتی می تواند با کاهش استرس ، “هماهنگی” سلول ها و “متعادل سازی سیستم انرژی بدن” ، تغییرات مفیدی در بدن ایجاد کند. برخی همچنین ادعا می کنند که کاسه آواز تبتی می تواند سیستم ایمنی بدن را تحریک کرده و تغییرات مفید در امواج مغزی ایجاد کند.

صدا بدون شک یکی از قدرتمندترین رسانه ها است ، زیرا می تواند روح انسان را در حالت های مختلف هوشیاری بگیرد.

کاسه تبتی برای آرامش عمیق و بازسازی عضلات ، برای تسکین درد در مفاصل ، عضلات و شانه ها ، برای تسکین درد مربوط به سیاتیک ، سیستم گوارشی ، سردرد و صدمات میگرن یا ستون فقرات ، برای بهبود گردش خون ، ایجاد تنش یا انسداد ، برای باز کردن جریان انرژی ، سموم بدن را از بین می برد.

وقتی با صدای کاسه های تبتی آرام می گیریم ، تمرکز ما بهبود می یابد و تنش های عاطفی و انسداد ما کاهش می یابد. صدا با ارتعاشات خود می تواند درد روحی یا روانی را کاهش دهد (اعتماد به نفس پایین ، نگرانی ، ترس ، عصبانیت ، اضطراب ، افسردگی ، بی خوابی).

 

باز نشر : آکادمی یوگا مازندران

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*