خانه » مقاله ها » مقاله های عمومی » رفع سریع هر نوع سردرد
رفع سریع هر نوع سردرد

رفع سریع هر نوع سردرد

 

سردرد یکی از شایع ترین مشکلات روزمره بشر در قرن بیستم است ، بطوریکه تقریبا” همه ما تاکنون ، حداقل یکبار درد ناشی از سردرد را تجربه نموده ایم . ۹۰% افراد در طول سال حداقل یکبار به سردرد دچار می شوند و ۴۰% مردم جهان هر سال یکبار به سردرد شدید و ناتوان کننده مبتلا می شوند . سردرد به تنهایی یک بیماری محسوب نمی شود ، بلکه علامتی از یک بیماری دیگر است . بیشتر سردرد ها به علت خستگی یا یک بیماری بی خطر ساده بوجود می آیند ولی در بعضی از موارد می توانند علامت بیماری مهم و خطرناکی مانند مننژیت ،خونریزی مغزی یا تومور مغزی باشند که بهتر است به پزشک خود مراجعه نماید تا چنانچه بیماری مهمی در پشت این سردرد نهفته است ، هر چه زودتر تشخیص داده شود .
درمان های غذایی سردرد
با مصرف میزان کافی آب، اغلب سموم بدن از طریق ادرار ، مدفوع و عرق دفع می شود.آب به حفظ دمای بدن و سردرد کمک بسیاری می کند. .از مصرف روزی ۸ لیوان اب غافل نشود..
*افرادی که به طور منظم دچار سردرد می شوند، باید روزی یک عدد موز برای صبحانه مصرف کنند. منیزیم موجود در آن به طور موثر سردرد را درمان می کند.و مصرف یک عدد سیب به صورت ناشتا سردرد را از بین می برد.
سیب حاوی بیوفلاوانوئید است که با کاهش دادن فشار خون، در پیشگیری از سردرد بسیار موثر است. همچنین افرادی که دچار بیماری صرع یا تشنج هستند و یا این که دارای فشار خون بالا هستند این دمنوش می تواند سودمند باشد.
*دمنوش یک قاشق مرباخوری پودر گیاه ریحان و یک قاشق مرباخوری زنجبیل و نعنا ،حاوی آنتی اکسیدان مانند سلنیم ، منیزیم و ویتامین های موجود می باشد که بسیار نشاط آور است، این دمنوش گردش خون را تحریک می‌کندو در سلامت دستگاه گوارش و سیستم عصبی افرادی که مشکلات عصبی و سردردهای طولانی مدت دارند، بطور چشمگیری موثر می باشد..
طرز تهیه :هرسه را مخلوط به همراه ۲ فنجان آب جوش مانند چای، حدود ۵ دقیقه دم کرده کمی که ولرم شد همراه با کمی عسل ،یک فنجان ساعت ۱۰ صبح و یک فنجان ساعت ۵ عصر . یک روز درمیان میل شود. همچنین می‌توانید برای نتیجه بهتر از برگ‌های تازه گیاه نعنا ریحان و زنجبیل برای این دمنوش استفاده کنیدطبق نسخه فوق درست کنید بعد از صافی عبور دهید با عسل میل کنید….
*بسیاری از مردم هنگام مواجهه با سردرد به مصرف انواع داروهای مسکن روی می‌آورند در حالی که بررسی های جدید طبق تحقیقات انجام شده نشان می دهند،این روش‌درمان طبیعی‌ نمایش در عکس که کاملا بی خطر و با تاثیر قویتری که نسبت به داروهای شیمیایی دارد،بطور معجزه آسایی شما را از هرنوع سردردی خلاص می‌کنند.و همچنین اﻓﺮاﺩﻱ ﻛﻪ ﻓﺸﺎﺭ ﺧﻮﻥ ﺩاﺭﻧﺪ میتواند با این روش فشارخون خود را کاهش و کنترل کنند و نیز این روش ساده ترین و سریع ترین راه برای کاهش استرس در عرض چند ثانیه است.

سردرد
برای آنکه سردرد ،فشارخون و استرس خود را بدون مسکن بر طرف کنید
دقیقا این قسمت دست چپ خود را فشار دهید


باید تا جایی که تحمل دارید فشار دهید
و تا زمان بر طرف شدن سردرد ادامه یابد.(تقریبا ۵ دقیقه ) حتما امتحان کنید تا سردردتان درمان شود..

مهربانی هیچ هزینه ای نداشته،و رساندن دانش عبادت است.

منبع : http://funton.ir

باز نشر : آکادمی یوگا مازندران

http://www.yogaacademy.ir/

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*