خانه » مقاله ها » مقاله های عمومی » ۳ تکنیک تخلیه انرژیهای منفی
۳ تکنیک تخلیه انرژیهای منفی

۳ تکنیک تخلیه انرژیهای منفی

۱- تکنیک صدای زنبور:
این تکنیک جهت تخلیه انرژی منفی و افکار منفی بصورت خیلی ابتدایی و ساده کاربرد دارد. راحت بنشینید و دست ها را روی گوش بگذارید و با کف دست، گوشهای خود را بگیرید. دم بگیرید و بازدم را از بینی با صدای “اووووم” خارج کنید. این تکنیک در مغز ایجاد ارتعاش می کند و انرژی منفی و افکار مزاحم ذهن را تخلیه می کند.

۲- تکنیک دیگر:
تصور کنید آبشاری از جنس نور به رنگ سفید که رگه های طلایی دارد از بالای سر وارد چاکرای هفت گانه شما می شود و پایین و پایینتر می آید تا به کف پایتان می رسد. همه بدنتان از نور سفید طلایی پر می شود. بعد این آبشار نور، از کف پایتان به سمت بالا حرکت می کند. این تکنیک را چندبار انجام دهید.

۳- تکنیک تنفس:
وقتی سردرد دارید، سعی کنید که حفره سمت راست بینی تان را ببنیدید و برای تنفس کردن تنها از حفره سمت چپ استفاده کنید. خواهید دید که بعداز پنج دقیقه سردرد شما خوب خواهد شد. اگر احساس خستگی می کنید، برعکس اقدام فوق را عمل کنید. حفره سمت چپ بینی تان را ببندید و تنها از حفره سمت راست بینی تان تنفس کنید. بعداز مدتی احساس می کنید که خستگی شما برطرف شده است. حفره سمت راست بینی شما به گرمی مربوط است و لذا براحتی گرم می شود این درحالی است که حفره سمت چپ بینی تان به سردی مربوط می باشد.

باز نشر:آکادمی یوگا مازندران

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*