خانه » مقاله ها » مقاله های عمومی » با تمرین هدفمند یوگا جلوی بالا رفتن شیب سنتان را بگیرید!
با تمرین هدفمند یوگا جلوی بالا رفتن شیب سنتان را بگیرید!

با تمرین هدفمند یوگا جلوی بالا رفتن شیب سنتان را بگیرید!

یوگا چگونه به شما کمک می کند تا جوان تر از سن تان به نظر برسید؟

برای این که با گذشت هر سال بدن و احساستان را در بهترین سطح نگه دارید طوری که همه تعجب کنند، تمرینات یوگا را شروع کنید.

مطالعات نشان داده اند که انجام یوگا یکی از بهترین راه ها برای کند کردن گذر زماناست. این تاثیر فقط به خاطر سرحال ماندن عضلات تان نیست بلکه تمرین منظم یوگا سطح هورمون های جوانی که روند پیری را کند می کنند را بالا می برد.

به گفته دکتر وندا رایت Vonda Wright جراح ارتوپد و نویسنده کتاب “تناسب اندام بعد از ۴۰ سالگی ” با بالا رفتن سن توده عضلانی تان را از دست می دهید
اگر فعالیت نداشته باشید این کاهش عضله ۱۵ درصد در هر دهه خواهد بود. “

ولی انجام یوگا به علاوه سایر تمرینات قدرتی، چهار یا پنج بار در هفته به کاهش روند از دست دادن عضلات کمک می کند به طوری که یک فرد ۶۰ ساله به اندازه یک فرد ۴۰ ساله توده عضلانی داشته باشد.یعنی ۲۰ سال جوان تر شدن.

یوگا به خصوص با شل شدن عضلات در سنین بالا مقابله می کند.

به گفته دکتر جینی لوک استادیار پوست دانشگاه لومالیندا در کالیفرنیا ” پوست مانند پوششی برای عضلات زیرین است، پس اگر عضلات روی فرم باشند بدنتان محکم تر دیده شده و پوستتان کم تر می افتد. “

به گفته کریستین مک گی Kristin McGee مربی یوگا در نیویورک، حتی فقط چند دقیقه تمرین در روز می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

می توانید چند حرکت مورد علاقه تان را که با جاذبه زمین مقابله می کنند کنار هم گذاشته و روزانه تمرین کنید. انجام این تمرینات در هر زمان برایتان فوق العاده است.

 

باز نشر : آکادمی یوگا مازندران

http://www.yogaacademy.ir

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*