خانه » مقاله ها » مقاله های عمومی » استقبال از نوروز با خانه‌ای به «سبک بهار»
استقبال از نوروز با خانه‌ای به «سبک بهار»

استقبال از نوروز با خانه‌ای به «سبک بهار»

خلوت کردن و شفاف سازی فضای ورودی

هال ورودی خانه تان را تا حد امکان از پیچیدگی دور نگه دارید. یک فضای ورودی خلوت و ساده ایجاد کنید و فرصتی را برای به آرامش رسیدن افراد در بدو ورود یا قبل از خروج از خانه به وجود آورید.
کار با ارتفاع
برای تجدید جلوه ی دکوراسیون و ایجاد تحولی کوچک از قفسه های باریک و بلند استفاده کنید. این قفسه ها و طبقات فضا های مناسبی را برای قرار دادن کتاب های متعدد و قاب عکس های زیبا و خاطره انگیز به وجود می آورد.
اضافه کردن فضا های ذخیره سازی
درمورد فضا های ذخیره سازی خلاق باشید. برای سال جدید این امکان را فراهم کنید تا با فضا های ذخیره سازی بیشتر، فضایی سازمان یافته و منظم به وجود آورید. بنابراین فکر کنید چگونه می توانید کمد، کشو یا قفسه ای جدید به دکوراسیون اضافه کنید.
استفاده از یک عنصر عتیقه
عناصر آنتیک بر غنا و شکوه دکوراسیون شما می افزاید و آن را از قبل متمایز می کند. حال می توانید هوشمندانه عمل کنید و با اضافه کردن یک میز کشو دار آنتیک، هم بر فضای ذخیره سازی بیافزایید و هم عنصری عتیقه را به دکوراسیون اضافه کنید. در حقیقت می توانید با کمی هوشمندی و خلاقیت با یک تیر دو نشان بزنید.
استفاده از ظرف های خلاقانه
کار خود را در آشپزخانه آسان تر کنید. تصمیم بگیرید که در سال جدید اوقات مفرح تری در آشپزخانه خود داشته باشید. برای این کار نخستین قدم عوض کردن ظرف های قدیمی با ظرف های جدید است که زیبایی بیشتری دارند و از لحاظ سلامتی نیز بهتر هستند.
نمایش ظروف زیبای آشپزخانه
اگر تمایل دارید برای سال نو کاری جدید و کم هزینه انجام دهید، ظرف های زیبا و ارزشمندی که دارید را کنار هم در سطحی مناسب به نمایش بگذارید.

منبع : برترین ها

باز نشر : آکادمی یوگا مازندران

http://www.yogaacademy.ir/

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*