خانه » مقاله ها » مقاله های عمومی » اگراین غصه را بخورید،حتمابیمارمی شوید!!
اگراین غصه را بخورید،حتمابیمارمی شوید!!

اگراین غصه را بخورید،حتمابیمارمی شوید!!

معمولا انسان ها دارای غصه ها و ناراحتی های بسیاری هستند اما اگر این غصه را بخورید بیمار می شوید، این چه غصه ای است؟

۲۰ درصد از مردم اعلام کردند که حس می‌کنند هیچ کنترلی روی وضعیت مالی خود ندارند و ۱۲ درصد نیز مشکلات مالی خود را در حال تبدیل شدن به یک بار سنگین در زندگی خود عنوان کرده اند.

تحقیقات نشان می‌دهد نزدیک به یک سوم مردم به قدری در مورد وضعیت مالی خود نگران هستند که روی وضعیت سلامت و روابطشان تاثیر منفی گذاشته است.

یک سوم افرادی که در مطالعات شرکت داشته اند اعلام کردند ، آن‌ها همیشه در مورد وضعیت مالی خود نگران هستند واین موضوع منجر به بروز مشکلاتی مانند افسردگی، بی‌خوابی و بحث و جدل با هسرشان شده است.

یک سوم افراد مورد تحقیق معتقد بودند مشکلات مالی باعث بروز استرس در زندگی آن‌ها شده است ، ۲۱ درصد دچار مشکلات خواب شدند ، ۱۹ درصد از افسردگی رنج می‌برند و ۱۶ درصد نیز مشکلات مالی را عامل بروز مشاجره و درگیری در محیط خانه عنوان کرده اند.

این مشکلات باعث بروز عادات و رفتارهایی در زندگی افراد شده است که در نهایت می‌تواند برای سلامت آن‌ها خطرات زیادی داشته باشد.برای مثال ۱۰ درصد اعلام کردند استرس‌های مالی سبب شده است آن‌ها به خوردن بیش از حد روی بیاورند .۴ درصد اشتهای خود را از دست داده و ۳ درصد نیز دچار کاهش غیر طبیعی وزن شده اند.

مردم معمولا همان طور با مشکلات مالی خود برخورد می‌کنند که با سلامت خود رفتار می‌کنند.بعضی از آن‌ها نسبت به وضعیت مالی خود برخورد هوشمندانه دارند و سعی می‌کنند پس انداز کرده و برای آینده صرفه جویی کنند، درحالی که بعضی دیگر می‌دانند که نباید به روش غلط خود ادامه دهند ، اما با این حال به روند نادرست زندگی خود ادامه می‌دهند و سعی می‌کنند مشکل خود را انکار کنند.

منبع : http://tandorosti.akairan.com/

باز نشر : آکادمی یوگا مازندران

http://www.yogaacademy.ir/

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*