خانه » مقاله ها » مطالب مفید و پندآموز » مهمترین ۴۵ دقیقه روز
مهمترین ۴۵ دقیقه روز

مهمترین ۴۵ دقیقه روز

در پایان روز و قبل از اینکه بخوابید، باید موفقیتهای خود را تایید و تصدیق کنید، هدفهایتان را مرور کنید، به آینده موفقی که در پیش رو دارید چشم بدوزید و برای کارهای فردایتان برنامه ریزی کنید.

چرا من پایان روز را پیشنهاد می کنم؟ زیرا آنچه در ۴۵ دقیقه آخر روز بخوانید، ببینید، به آن گوش بدهید، درباره اش صحبت کنید، تاثیر بسیار زیادی روی خواب شما و روز بعد زندگی شما دارد. در خلال شب ذهن نیمه هشیار شما این برنامه های شبانه را پردازش می کند. میزان این پردازش حدود شش برابر پردازش در ساعات دیگر روز است.

به همین دلیل است که وقتی قبل از خواب یک فیلم ترسناک تماشا می کنید، البته کابوس می بینید. به همین دلیل است ک خواندن یک قصه خوب برای بچه ها قبل از خوابیدنشان تا این حد مهم است. مسئله تنها این نیست که آنها به خواب می روند، بلکه نکات آموزنده و اخلاقی قصه ها در بچه ها تاثیر بسیار خوبی بر جای می گذارد.

وقتی در شرف خوابیدن هستید، وارد حالت موج مغزی آلفا می شوید. در این حالت بسیار تلفیق پذیر هستید، اگر در حالت گوش دادن به اخبار خواب آلوده شوید، خبرها را به ذهن خود راه می دهید- جنگ، جنایت، حوادث رانندگی، قتل، گروههای بزهکاری، تیراندازی، آدم ربایی و رسوایی در هیئتهای مدیره و غیره.

منبع: اصول موفقیت، نشر البرز، برگردان مهدی قراچه داغی

سایت : http://www.taroot-card.com/

باز نشر : آکادمی یوگا مازندرن

http://www.yogaacademy.ir/

 

۲ نظر

  1. ممنون از شما که مطالب مفید و کاربردی تو سایت میذارین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*